Sessions d'acollida de l'estudiantat de nou ingrés per al curs 24-25

22/07/2024

Tindran lloc a principis de setembre per informar als nous estudiants dels serveis i recursos durant el curs.

El mes de setembre tindran lloc a l'Escola d'Enginyeria de Barcelona Est (EEBE) les sessions d'acollida dels nous estudiants, tant de grau com de màster, així com per a l'estudiantat incoming. A les se'ls informarà del serveis, recursos i d'altres informacions d'interès per al seu dia a dia com a estudiants de l'Escola.

Estudiantat de grau

La sessió tindrà lloc el divendres 6 de setembre, en diferents horaris segons la titulació, a la Sala d'Actes de l'EEBE:

• 09:00 hores: Grau en enginyeria Biomèdica i  Grau en Enginyeria Electrònica Industrial i Automàtica.
  • 10:30 hores:  Grau en Enginyeria de Materials i Grau en Enginyeria Química.
  • 12:00 hores:  Grau en Enginyeria Mecànica.
  • 13:30 hores:  Grau en Enginyeria Elèctrica i Grau en Enginyeria de l'Energia.

Els estudiants rebran a principis de setembre un correu electrònic recordatori amb el QR per poder accedir a la sessió informativa.

Estudiantat de màster

• Sessió de benvinguda i matrícula màster IMFSE: 5 de setembre, a la Sala Polivalent, a les 15.30 h
  • Sessió de benvinguda i matrícula de la resta Màsters EEBE: 12 de setembre, a la Sala d'Actes, a les 16.30 h

Estudiantat incoming

• Benvinguda i matrícula: 5 de setembre, per als estudiants de grau, i 9 de setembre per als estudiants de màster.

Les sessions es realitzaran a la Sala d'Actes