S'obre la convocatòria de la Beca Equitat per al curs 2024-2025

16/09/2024

El termini de sol·licitud va del 16 de setembre al 31 d'octubre. L'AGAUR és l'entitat encarregada de gestionar la beca, que permet una minoració dels preus dels crèdits universitaris.

L'Agència de Gestió d'Ajuts Universitaris i de Recerca (AGAUR) ha publicat la convocatòria de la beca Equitat per al curs 2024-2025, que es pot sol·licitar a través del seu web des del 16 de setembre i fins al 31 d'octubre.

La beca Equitat permet una minoració del preu del crèdit:

El percentatge de minoració del preu del crèdit en funció del nivell d'estudis cursat i del tram és:

• Si es cursa estudis de grau amb tram 1 el benefici és  d'un 80% de reducció sobre el preu de la matrícula i amb tram 2 del 70%.

• Si es cursa estudis de màster universitari habilitant amb tram 1 el beneficis és d'un 25% de reducció sobre el preu de la matrícula i amb tram 2 del 20%.

Consulta els requisits econòmics per a la valoració de tram de renda.

No obstant, el percentatge de minoració del preu de la matrícula no cobreix el preu:

- de gestió de la matrícula.

- de suport a l’aprenentatge.

- dels crèdits matriculats per segona i successives vegades.

- dels crèdits convalidats, reconeguts i/o adaptats.

- i les quotes de l’assegurança escolar o qualsevol altra associada a la matrícula.

Tampoc cobreix el preu dels crèdits que excedeixin del mínim necessari per a obtenir la titulació per a la qual se sol·licita la beca.

Es pot obtenir més informació de la beca i la convocatòria al web del Servei de Gestió Acadèmica de la Universitat Politècnica de Catalunya.