S'obre la convocatòria de les beques Equitat

L'Agència de Gestió d'Ajuts Universitaris i de Recerca (AGAUR) ha obert la convocatòria del 15 de setembre al 31 d'octubre de 2022 de les beques Equitat, que permeten l’aplicació d’un percentatge de minoració al preu de la matrícula universitària.
S'obre la convocatòria de les beques Equitat

L'Agència de Gestió d'Ajuts Universitaris i de Recerca (AGAUR) ha convocat les beques Equitat per al curs 2022-2023 a les universitats públiques catalanes. La convocatòria estarà oberta dels 15 de setembre al 31 d'octubre (fins a les 14 h, hora local de Barcelona) del 2022.

La beca Equitat consisteix en l’aplicació d’un percentatge de minoració fins a un màxim del 80%, segons el tram de renda assignat i els estudis que cursis, en el preu de la matrícula (crèdits ordinaris matriculats per 1a vegada). La pot demanar l'estudiantat de grau oficial i dels màsters habilitants de la nostra universitat.

La sol·licitud s'ha de realitzar online a la pàgina web de l'AGAUR i com a novetat, aquest curs no cal demanar la beca general del Ministerio per demanar la beca Equitat.

Més informació i sol·licituds: https://agaur.gencat.cat/ca/beques-i-ajuts/pagines-especials/beques-i-ajuts-per-estudis-universitaris1/acreditacio-economica-i-beques-equitat/