S'obre la convocatòria per a participar al programa de mentoria Salsa'm

El programa d'acollida a l'estudiantat d'intercanvi, que permet aconseguir crèdits ECTS, ha obert la convocatòria per al curs 2023-2024.
S'obre la convocatòria per a participar al programa de mentoria Salsa'm

El programa de mentoria per a estudiantat d'intercanvia Salsa'm ha obert la convocatòria per al proper curs 2023-2024.

Les persones participants fan tasques de mentoria amb estudiantat incoming i atorga un reconeixement acadèmic de 2 ECTS. La mentoria s’iniciarà a començaments de setembre i inclourà activitats de familiarització amb l’Escola i d’intercanvi lingüístic i cultural, una experiència enriquidora i que també permet relacionar-se amb companys i companyes d’altres llocs del món.

La inscripció per participar-hi es pot realitzar fins al 15 de juliol i s'ha de realitzar a través de l'enllaç al formulari que es troba al web del Servei de Llengües i Terminologia de la UPC.

Per a més informació també es pot fer una ullada al Facebook(obriu en una finestra nova) del programa.