S'obre la inscripció a les assignatures virtuals del camp de l’Energia: Unite! VECP Energy

13/06/2024

Les assignatures virtuals estan obertes a l'estudiantat de l'EEBE, i el termini de sol·licitud és fins al 26 de juny, o fins al 2 de setembre, segons l'assignatura seleccionada. Començaran a partir de l’octubre de 2024.

L'Aliança Unite!, a la que pertany la Universitat Politècnica de Catalunya ·BarcelonaTech (UPC), ofereix els cursos Virtual Exchange Credit Programme Energy (VECP), que estan oberts als estudiants de la UPC de l'Escola d'Enginyeria de Barcelona Est (EEBE), l'ESEIAAT i l'ETSEIB.
Els cursos començaran a partir de l’octubre de 2024 i les inscripcions es poden fer entre el 26 de juny i el 2 de setembre.

Els cursos donen la oportunitat d'expandir l'experiència en el camp de l’Energia mitjançant interessants assignatures ofertades per les universitats de l'aliança Unite!, que es poden cursar còmodament online.

Els estudiants interessats poden sol·licitar un màxim de dues assignatures virtuals del camp de l’Energia (Unite! VECP Energy courses), ofertes per diverses universitats Unite!, per cursar-les durant el quatrimestre de tardor del curs 2024/2025.

Presentació de sol·licituds

Els estudiants han de presentar la seva sol·licitud mitjançant aquest formulari: https://forms.gle/TQhiC9vCxv3QH6Y97

Després de la selecció, la universitat d'acollida contactarà amb l'estudiant per informar-li.

Termini de presentació de sol·licituds

Hi ha 2 terminis de presentació de sol·licituds, en funció de quina universitat Unite! ofereix el curs (i segons els calendaris acadèmics i vacances d'estiu de les universitats Unite!). El primer termini de presentació de sol·licituds és fins al 26 de juny i el segon, és fins al 2 de setembre.

Posteriorment, un cop cursada l'assignatura, amb el corresponent certificat de notes on s'indiqui que l'assignatura està aprovada, a l'escola UPC de l'estudiant es tramitaria el corresponent reconeixement de crèdits. En el cas dels estudiants de l'EEBE, hauran de contactar amb l'oficina de relacions internacionals a través del correu electrònic mobilitat.eebe@upc.edu

Per a més informació i assessorament també es pot contactar amb l'oficina de relacions internacionals de l'EEBE a través del mateix correu electrònic.

Més informació al web del Gabinet de Relacions Internacionals de la UPC: https://www.upc.edu/sri/ca/noticies/assignatures-virtuals-del-camp-de-lenergia-unite-vecp-energy