S'obre la participació en el programa M2m

12/09/2022

El programa de mentoria del Club de Dones Politècniques ha obert la inscripció per a participar com a mentorada fins al 12 d'octubre.

El Club de Dones Politècniques posa en marxa una nova edició del programa de mentoria M2m. El programa s'adreça a estudiantes d'últims crèdits de carrera i a dones titulades UPC (amb un màxim de 4 anys d'experiència), per ajudar-les en el seu procés de desenvolupament personal, acadèmic o professional.

L'objectiu és que dones que hagin  desenvolupat una carrera professional acadèmica o professional en els àmbits de coneixement de la UPC aportin la seva expertesa i ajudin a les futures professionals a incrementar el seu nivell de seguretat i autoconfiança, davant dels reptes als quals han de fer front.

El programa facilita espais de trobada presencials i en línia i la interacció entre les participants.

Per a participar com a mentorada cal fer inscripció prèvia fins al 12 d'octubre. Es pot consultar més informació i accedir al formulari d'inscripció a la web d'UPC Alumni.