S'obre la preinscripció del màster HySET per al proper curs

Es pot aplicar a l'Erasmus Mundus, dedicat a la cadena de subministrament de l'hidrogen, fins al 14 de desembre
S'obre la preinscripció del màster HySET per al proper curs

L'Erasmus Mundus master's degree in Hydrogen Systems and Enabling Technologies (HySET) ha obert el termini de preinscripció per al curs 2024-2025. Les persones interessades poden aplicar fins al 14 de desembre.

El HySET és el primer màster a nivell europeu que pretén cobrir tota la cadena de valor de l'hidrogen i que té com a objectiu sistemes relacionats, gràcies a la formació en un entorn internacional i multicultural. A més es pretén formar als estudiants en les tecnologies de l'hidrogen, en tant que poden tenir un paper clau en la reducció de les emissions contaminants i formar part del mosaic de les solucions necessàries per a mitigar el canvi climàtic.

Està coordinat pel Politecnico di Torino(obriu en una finestra nova) i compta també com a partners amb la Universitat Politècnica de Catalunya (es podran fer les classes a l'EEBE el segon curs), el Politecnico di Milano(obriu en una finestra nova), la Norwegian University of Science and Technology (NTU)(obriu en una finestra nova) i la Eindhoven University of Technology d'Holanda (Netherlands)(obriu en una finestra nova).

En realitzar la preinscripció hi ha l'opció d'optar a una de les 15 beques, que cobreixen els dos anys de màster amb:

• Una exempció de matrícula de la beca: cobreix els costos de la matrícula del programa més l'assegurança mèdica
  • Un subsidi mensual de manutenció de 1.400 EUR durant tota la durada del programa HySET.

Poden optar a ingressar a HySET, entre d'altres requeriments, els estudiants amb estudis realitzats d'una de les disciplines següents (o equivalent):

• Enginyeria Mecànica
  • Enginyeria Energètica