S'obre nova convocatòria del Programa Impuls UPC

La Universitat Politècnica de Catalunya, en col·laboració amb el Banco Santander, ha publicat dues noves convocatòries d'ajuts adreçades a startups i projectes emprenedors promoguts per estudiantat o persones recent titulades a la Universitat.
S'obre nova convocatòria del Programa Impuls UPC

La Universitat Politècnica de Catalunya (UPC), amb l'objectiu de promoure el talent emprenedor de l'estudiantat i dels seus titulats i titulades, ha engegat una nova convocatòria d'ajuts del Programa Impuls. Aquest programa, que compta amb la col·laboració del Banco Santander, i té dues línies:

Impuls UPC | Talent Emprenedor

Pretén reconèixer la contribució de l'estudiantat UPC i dels seus titulats i titulades al desenvolupament de projectes i iniciatives emprenedores dins l’àmbit universitari.

Per aquest motiu es vol reconèixer 10 projectes amb un import de fins a 3.000€ i podran ser-ne beneficiaris estudiants de grau, màster i doctorat a la UPC en el curs 2022-2023 i/o 2023-2024 que estiguin desenvolupant un projecte emprenedor (sense haver constituït l’empresa jurídicament) vinculat a alguna iniciativa de suport a l’emprenedoria UPC, per exemple:

• Programa Emprèn UPC.
  • Assignatures de creació d’empreses (innovació) i/o assignatures de projectes.
  • Concurs Explorer.
  • Programes De la Ciència al Mercat | IndustrialTech.
  • Altres

Impuls UPC | Startups

Pretén reconèixer a startups creades els últims 3 anys (2021, 2022 i 2023) per estudiants i/o alumni de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) per la seva contribució al desenvolupament econòmic i social del territori. Es reconeixeran un total de 8 startups amb un import màxim concedit a cada startup de 7.500 €.

Les sol·licituds per totes dues modalitats estan obertes fins al 24 de setembre, i es poden realitzar a través dels enllaços que es trobaran a la pàgina d'informació del programa al web Emprèn UPC.