S'obren les inscripcions al curs 'La comunicació emocionalment intel·ligent'

Les inscripcions al curs, que s'adreça exclusivament a estudiants, estan obertes fins al 22 de febrer.
S'obren les inscripcions al curs 'La comunicació emocionalment intel·ligent'

El Servei d'Esports de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) organitza el curs La comunicació emocionalment intel·ligent, que s'impartirà a l'Escola d'Enginyeria de Barcelona Est els dimecres del 28 de febrer al 20 de març, de 12 h a 14 h, a la Casa To.

El curs s'adreça exclusivament a estudiants i ja estan les inscripcions obertes fins al 22 de febrer al web del Servei d'Esports
El preu per als estudiants de la UPC és gratuït, només cal pagar una fiança de 10€ que serà retornada en el cas d'assistir al 90% de les sessions.

Les sessions aniran a càrrec de Patrícia Duarte, psicòloga, formada en Teràpia Gestalt, PNL i Coaching Generatiu i en el programa MBSR de reducció de l'estrès amb Mindfulness.

L'objectiu és conèixer les bases de la comunicació verbal i no verbal, descobrir els teus punts forts i els punts de millora, així com el poder que té la comunicació assertiva, podent practicar en un entorn segur i de confiança.

S'atorgarà 0,5 ECTS per la realització d'aquest curs.

Més informació: web del Servei d'Esports