S'obren les inscripcions de la XV edició de la WEC

L'associació BEST organitza una setmana d'activitats per posar en contacte directe als estudiants amb les empreses més rellevants del sector tecnològic i mostrar els camps d'estudi professions dels enginyers del futur.
S'obren les inscripcions de la XV edició de la WEC

Del 25 de novembre a l’1 de desembre es durà a terme la Week of Engineering Competition (WEC). Aquest esdeveniment organitzat per BEST-UPC comptarà amb la participació d'empreses líders en el sector de l'enginyeria, com ara el col·laborador principal de l'esdeveniment, Hewlett-Packard (HP).

La setmana constarà de dues parts:

• Una competició d'enginyeria (25 de novembre) on els equips d'estudiants, format per 5 persones, durant tot el dia hauran de pensar i donar una solució al repte presentat. És una activitat on pot participar qualsevol estudiant de qualsevol grau o màster de la Universitat Politècnica de Catalunya, ja que serà un tòpic multidisciplinari que els posarà a prova i desenvoluparà les seves capacitats tècniques i habilitats personals amb l'objectiu de resoldre qualsevol repte possible.

• D'altra banda, el Summit (27 de novembre al 30 de novembre) constarà d’un seguit de activitats a càrrec d'empreses tecnològiques que permetran impulsar el currículum dels estudiants assistents per a donar-se a conèixer dins del sector laboral.

Les activitats previstes per les empreses participants són:

• Danone - Workshop (Dilluns 27/11) + Speech (Dimecres 29/11): Danone és una empresa líder multifocal d'alimentació i begudes que es basa en categories centrades en la salut i de ràpid creixement en 3 negocis: productes lactis essencials i d'origen vegetal, aigües i nutrició especialitzada.
  • Grifols - Casual Talks (Dilluns 27/11): Grifols és una companyia global del sector de la salut fundada el 1909, compromesa amb millorar la salut i el benestar de les persones a tot el món. Són líders en medicaments hemoderivats i medicina transfusional i desenvolupen, produeixen i proporcionen serveis a més de 110 països.
  • HP - Speech (Dimarts 28/11): HP és una empresa de tecnologia que ofereix serveis de sistemes personals, impressores y solucions d’impressió 3D.
  • NTT Data - Casual Talks (Dimarts 28/11): NTT DATA és un dels deu principals proveïdors de serveis informàtics mundials, amb seu a Tòquio i que opera a més de 50 països. Ofereix una cartera avançada de serveis de consultoria, aplicacions, processos empresarials, núvols i infraestructura a empreses i govern de tot el món.
  • Ficosa - Fast Interviews (Dimarts 28/11): FICOSA és una empresa global dedicada a la creació de solucions avançades de visió, seguretat, eficiència i control per a la indústria de l'automoció, amb la voluntat de contribuir a la societat a través del seu compromís amb la innovació tecnològica, els valors humans i l'eficiència energètica.
  • ABB - Company Visit (Dimecres 29/11): ABB és un líder tecnològic en electrificació i automatització, que permet un futur més sostenible i eficient amb els recursos. Les solucions de l'empresa connecten coneixements d'enginyeria i programari per optimitzar com es fabriquen, es mouen, s'alimenten i s'utilitzen les coses.
  • Applus+Idiada - Casual Talks (Dijous 30/11): Applus+ IDIADA és un soci global de la indústria de l'automoció amb més de 30 anys d'experiència donant suport als nostres clients en activitats de desenvolupament de productes proporcionant serveis de disseny, enginyeria, proves i homologació.

A més en el marc de la WEC es podrà conèixer dues associacions de la Universitat Politècnica de Catalunya, les quals també tenen previst organitzar activitats: SpaceProgram i BCN eMotorSports.

Les inscripcions per a participar a la WEB estan obertes fins al 14 de novembre. Les inscripcions i tota la informació de l'esdeveniment es pot consultar al web o a través del perfil a Instagram de BEST-UPC (@bestupc).