S'obren les preinscripcions al nou Erasmus Mundus EMSSE

27/11/2023

L'European Master in Sustainable Systems Engineering (EMSSE), que posa un èmfasi especial en l'enginyeria de sistemes sostenibles, té obert el termini fins al 15 de febrer

L'Escola d'Enginyeria de Barcelona Est (EEBE) impartirà a partir del curs 2024-2025 un nou Erasmus Mundus, l'European Master in Sustainable Systems Engineering (EMSSE), el qual ha obert preinscripció fins al 15 de febrer.

L'EMSSE és un programa de dos anys amb 120 ECTS que posa un èmfasi especial en l'enginyeria de sistemes sostenibles, dotant els estudiants dels coneixements i habilitats per crear sistemes eficients, rendibles i respectuosos amb el medi ambient. Es prioritza tenir en compte els impactes ambientals, econòmics i socials d'un sistema al llarg de tot el seu cicle de vida, des del disseny i desenvolupament fins a la seva operació i manteniment.

El màster està coordinat per la University of Technology of Compiègne, de França, i són partners la Università di Genova, de Itàlia, la Universitat Politècnica de Catalunya i la Polytechnic University of Tirana, d'Albània, a més de comptar amb la participació de l'Associazione Italiana di Systems Engineering.

El primer curs del màster és comú per a tots els estudiants, i al segon curs es pot escollir especialitat:

-Systems of Systems Engineering
-Advanced machine learning and Optimisation of Systems
-Advanced Manufacturing Systems

Segons l'especialitat escollida, caldrà cursar un dels semestres del curs a una de les universitats partners en concret.

Els participants al màster tenen opció a optar per beques Erasmus Mundus, que cobreixen:

-Despeses de participació dels estudiants (matrícula, cobertura total de l'assegurança mèdica i qualsevol altre cost obligatori relacionat amb la participació dels estudiants al curs),
-Un subsidi mensual de 1400 € mensuals (durant els dos cursos acadèmics) .