S'organitzen jornades de portes obertes virtuals el mes de febrer a l'EEBE

Els dies 14 i 15 de febrer s'organitzen sessions virtuals per conèixer els estudis de grau que s'hi imparteixen. Les inscripcions ja s'han obert.
S'organitzen jornades de portes obertes virtuals el mes de febrer a l'EEBE

L'Escola d'Enginyeria de Barcelona Est (EEBE) organitza els dies 14 i 15 de febrer jornada de portes obertes virtual per donar a conèixer els estudis de grau que s'hi imparteixen al centre.

Una oportunitat per podeconèixer els 7 graus que es poden cursar a l'EEBE(obriu en una finestra nova), així com totes les opcions que l'Escola dona als seus estudiants al llarg de la seva carrera universitària (opció de realitzar mobilitat internacional, pràctiques en empresa, cursar dobles titulacions, participació en associacions i projectes singulars, etc.)

Professorat i estudiants dels diferents graus informaran de primera mà de tots els dubtes que es tingui dels estudis i de l'EEBE i es podran fer consultes a través de xat.

Per participar-hi cal fer inscripció prèvia a través del formulari (places limitades).

Els horaris de les sessions, segons el grau pel qual es faci inscripció, seran els següents:

• Dimecres 14 de febrer a les 15 h: grau en Enginyeria  Biomèdica.
  • Dijous 15 de febrer a les 15 h: grau en Enginyeria  Mecànica.
  • Dijous 15 de febrer a les 15.30 h: grau en Enginyeria  Química + Grau en Enginyeria de Materials.
  • Dijous 15 de febrer a les 16.30 h: grau en Enginyeria  de l'Energia + Grau en Enginyeria Elèctrica.
  • Dijous 15 de febrer a les 17 h: grau en Enginyeria Electrònica Industrial i Automàtica.

Amb aquestes sessions virtuals arrenca la campanya informativa dels graus de l'Escola d'aquest curs. El 21 de març es realitzaran noves sessions en format virtual i el dissabte 20 d'abril hi haurà una jornada presencial.