S'organitzen lligues esportives al Campus Diagonal-Besòs

16/09/2024

Apunta't a les lligues de futbol sala i bàsquet d'aquest quadrimestre! Inscripció ampliada fins al 3 d'octubre.

L'Escola d'Enginyeria de Barcelona Est (EEBE) impulsa aquest quadrimestre de tardor, juntament amb el Servei d'Esports de la UPC, una nova proposta esportiva per a la comunitat universitària: una lliga de futbol sala i una lliga de bàsquet 3x3.

• Inici i final previstos per a les lligues:
      Futbol Sala: de l'1 d'octubre al 20 de desembre.
      Bàsquet 3x3: del 14 d'octubre al 29 de novembre.
    • Requisits dels equips: de 7 a 12 membres futbol sala, de 3 a 5 membres bàsquet 3x3, de qualsevol estament de la comunitat (estudiantat, PDI ,PSR, PTGAS...)
    • Quota de la competició:  per equip de futbol sala 150 €, per equip de bàsquet 3x3 60€
    • Horari de les competicions: entre les 12 h i les 16 h de dilluns a divendres, a concretar en funció dels equips inscrits i la seva disponibilitat (indicar en el formulari)
    • Lloc de la competició: Poliesportiu La Mina, a Sant Adrià del Besòs, a 5 minuts caminant del Campus.
    • Ets estudiant? Tindràs dret a 1 ECTS per un 80% de participació (hi haurà control d'assistència).

Inscripció per equips:
      Oberta fins al 26 de setembre ATENCIÓ! Ampliada fins al 3 d'octubre.

Cal fer una inscripció per equip (a càrrec d'un sol membre de l'equip) i cal fer el pagament en el moment de realitzar la inscripció en la web d'Esports UPC (formularis actius a partir del 17 de setembre).

Més coses!

• No saps com trobar equip?
    • T'agradaria ser àrbitre?
    • Vols proposar lligues d'altres esports?

Ens ho pots dir en aquest FORMULARI.

Anima't a participar!!