Taula rodona: La relació de l'empresa amb la universitat i amb els futurs enginyers

Activitat organitzada per ENGINYERS BCN en el marc del Fòrum d'Empreses EEBE per al 9 de maig.

La Comissió Enginyers Empresa, la de Qualitat i Innovació i la Tècnica del Col·legi d'Enginyers Graduats i Enginyers Tècnics Industrials de Barcelona (ENGINYERS BCN) organitzen la taula rodona 'La relació de l'empresa amb la universitat i amb els futurs enginyers'. Serà el dijous 9 de maig, a les 15 h a l'Aula A0.02 de l'Escola d'Enginyeria de Barcelona Est (EEBE) i s'emmarca en el programa d'activitats del Fòrum EEBE 2024.

A la taula rodona hi participaran representants del món de l'empresa, de la universitat i estudiants, que compartiran les seves experiències de col·laboració. Es discutirà tant de les pràctiques en empresa com de la col·laboració en temes de R+D+I entre la universitat i les empreses.

Per participar-hi només cal fer inscripció a través d'aquest formulari.