Últims dies per unir-se a l'equip d'eTech Racing

27/09/2023

L'equip de cotxe de l'Escola té obert fins a finals de setmana el termini d'incorporació de nous membres a l'equip per ocupar diferents places vacants.

L'equip de cotxe de l'Escola d'Enginyeria de Barcelona Est (EEBE), e-Tech Racing, tanca aquesta setmana ja el període d'incorporació de nous membres per a l'equip. Els estudiants interessats en participar-hi encara poden aplicar per poder ocupar alguna de les places vacants.

Hi poden accedir estudiants de les diferents especialitats de l'àmbit d'enginyeria industrial, i especialment persones amb capacitat de treball en equip i motivades, a banda de coneixements tècnics necessaris per a cada secció.

Per poder aplicar només cal emplenar el formulari que es troba al final de la relació de vacants disponibles i que estan publicades al web de l'equip.