Un Sant Jordi solidari a l'EEBE

L'Escola realitzarà venda de roses i llibres de 2a mà divendres 21 d'abril. Els beneficis es destinaran al projecte solidari Recicla Cultura.
Un Sant Jordi solidari a l'EEBE

L'Escola d'Enginyeria de Barcelona Est (EEBE) participa amb motiu de la diada catalana de Sant Jordi al projecte solidari Recicla Cultura(obriu en una finestra nova)a favor dels projectes d’acollida sociolingüística.

L'EEBE posarà una parada de llibres i roses al vestíbul de l'edifici A el divendres 21 d'abril, per Sant Jordi, de 10 h a 16 h.

Recicla Cultura
és una iniciativa que consisteix en vendre llibres de segona mà que prèviament s'han recollit. En el cas de l'EEBE, els llibres es recullen al Campus, mitjançant les aportacions voluntàries de la comunitat universitària. Encara hi ets a temps de fer la teva aportació, portant llibres a la Consergeria de l'edifici A.

Amb els beneficis obtinguts es col·labora amb la Fundació Servei Solidari(obriu en una finestra nova), que destina els diners a  finançar cursos d'alfabetització i llengua.