Unite!Energy Doctoral Network ofereix places de doctorat

27/05/2024

S'ha obert convocatòria de 12 places de doctorat de Marie Sktodowska-Curie Actions per al programa 'Unite!Energy Doctoral Network'.

Unite!Energy, nascuda de l'aliança Unite!, a la qual hi pertany la Universitat Politècnica de Catalunya · BarcelonaTech, ha convocat 12 places de doctorat Marie Sktodowska-Curie Actions per al programa Unite!Energy Doctoral Network in Energy Storage.

Per sol·licitar una de les places convocades s'ha de seguir el procés descrit a cada oferta de feina, publicada a EURAXESS. La convocatòria està oberta fins al 6 de juny, excepte per a les places DC6 i DC7, que tanquen el 31 de maig. Les places que s'ofereixen són

DC1 Unite!Energy - Estudiant de doctorat en nanomaterials de carboni amb nanopartícules metàl·liques encapsulades com a electrocatalitzadors per a la dissociació de l’aigua
DC2 Unite!Energy - Estudiant de doctorat en optimització de la capa de catalitzador per a la reducció del contingut de metalls nobles en PEMECs.
DC3 Unite!Energy - Estudiant de doctorat en apilaments de cèl·lules ceràmiques de protons (PCC) per a la producció d’hidrogen ultra-pur.
DC4 Unite!Energy - Estudiant de doctorat en materials fotoelectrocatalítics preparats per mètodes mecanoquímics com a fotoelèctrodes per a la producció d’hidrogen.
DC5 Unite!Energy - Estudiant de doctorat en optimització de catalitzadors FeNC per a aplicacions en piles de combustible.
DC6 Unite!Energy - Estudiant de doctorat en l’ús de fusta natural i polímers biobasats com a materials base per a l’elaboració de components de piles de combustible mitjançant fabricació additiva.
DC7 Unite!Energy - Estudiant de doctorat en desenvolupament de nous catalitzadors per a piles de combustible amb membrana alcalina alimentades amb hidrogen.
DC8 Unite!Energy - Estudiant de doctorat en disseny i optimització de sistemes d’electrolitzadors alimentats per convertidors.
DC9 Unite!Energy - Estudiant de doctorat en sistemes industrials basats en electrolitzadors d’H2 verd per a suportar els sistemes elèctrics del futur.
DC10 Unite!Energy - Estudiant de doctorat en intel·ligència artificial informada per la física per a avaluar i dissenyar materials segurs per a l’emmagatzematge d’hidrogen.
DC11 Unite!Energy - Estudiant de doctorat en garantir l’operació segura de l’hidrogen a través de computació d’alt rendiment i modelització d’alta fidelitat.
DC12 Unite!Energy - Estudiant de doctorat en un camí sostenible cap al desplegament innovador de tecnologia d’H2 de baixes emissions de carboni.

Per obtenir informació específica sobre cada lloc, es pot contactar per correu electrònic a: unit.energy@upc.edu