Visions obre places per al nou STEAM Güell

La nova branca de Visions s'adreça a l'alumnat de 5è i 6è de primària, i tindrà lloc a finals de novembre.
Visions obre places per al nou STEAM Güell

El projecte Visions de divulgació STEAM s'amplia amb una nova branca, en aquesta ocasió adreçada a l'alumnat de 5è i 6è de primària. Es tracta de STEAM Güell, que es desenvoluparà el 30 de novembre al mític Parc Güell de Barcelona, una matinal dedicada a l'arquitectura i la tecnologia utilitzant el fil conductor de la figura d'Antoni Gaudí.

Ja s'ha obert el termini per a que els centres educatius puguin reservar plaça, on cada centre tindrà opció de participar en dos tallers i un espectacle. A més, per descobrir el parc es realitzarà un joc d'investigació per tot el parc amb el qual podran aprendre alguns secrets del genial arquitecte de Reus.