Visita del secretari d'Empresa i Competitivitat al centre de recerca CER-H2

Albert Castellanos ha visitat aquest 14 d'abril el Centre Específic de Recerca de l'Hidrogen de la UPC, ubicat al Campus Diagonal-Besòs.
Visita del secretari d'Empresa i Competitivitat al centre de recerca CER-H2

Albert Castellanos, secretari d'Empresa i Competitivitat de la Generalitat de Catalunya, ha visitat divendres 14 d'abril les instal·lacions del Centre Específic de Recerca de l'Hidrogen (CER-H2) de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC), instal·lat al Campus Diagonal-Besòs.

A la visita ha estat acompanyat pel rector de la UPC, Daniel Crespo; la directora de l'Escola d'Enginyeria de Barcelona Est, Adriana Farran; el delegat del rector al Campus Diagonal-Besòs, Joan de Pablo; el vicerector de Recerca, Jordi Llorca; el cap de Projectes de la Fundació b_TEC, Grisha Domakowski; Maria Serra, directora del CER-H2; Attila Husar i Lluís Soler, sotsdirectors del CER-H2.

Castellanos ha pogut conèixer de la mà de Maria Serra què és el CER-H2, així com els projectes que està duent a terme en l'actualitat. El secretari d'Empresa i Competitivitat s'ha interessat especialment en l'ús de l'hidrogen en l'àmbit empresarial i de quina manera el centre de recerca pot col·laborar o donar suport al teixit empresarial català.

A més, ha visitat les instal·lacions del CER-H2, comprovant l'evolució del muntatge del laboratori d'hidrogen i la planta de producció d'hidrogen, instal·lats a l'edifici C2 del Campus, que tenen previst la seva posada en marxa aquest estiu.