Viu el Campus! ofereix activitats artístiques

03/04/2023

El Campus Diagonal-Besòs ofereix la possibilitat d'explorar les inquietuds artístiques de la comunitat amb activitats com formar part del grup de teatre, de la coral o d'un grup de música.

Viu el Campus! ofereix a la comunitat universitària l'oportunitat d'explorar i compartir les seves inquietuds artístiques participant a diferents grups que s'han format al Campus Diagonal-Besòs.

Coral EEBE

Oberta a tota la comunitat, la Coral participa en graduacions, actes acadèmics i concerts amb altres corals universitàries.
Amb opció d'aconseguir crèdits ECTS.
Els assajos es realitzen tots el dimecres a les 12 h a l'aula A9.01, a l'edifici A.

Per a qualsevol consulta podeu contactar-los a través de missatgeria del seu perfil a Instagram.

Grup de teatre Besoscenicos

Si el que t'agrada actuar, apunta't al grup de teatre Besoscenicos, que tenen assaig els dijous de 17 h a 19 h. Per a formar-hi part, contacta a través del correu electrònic besoscenicos@gmail.com

Grup de Música
I si el que  t'interessa és formar part d'un grup de música, apunta't a través d'aquest formulari al nou grup que s'està creant al Campus, per a què les persones impulsores et pugin contactar. Qualsevol instrument i qualsevol nivell és benvingut: amants de la percussió, del vent, de la corda pinçada o fregada... Hi ha lloc per a tothom!

Troba totes les activitats de Viu el Campus al seu apartat web. Recorda que et pots subscriure a la llista de difusió per rebre informació i que també pots impulsar propostes!