Vols participar en millorar els serveis d'inclusió de la UPC?

Es busca la participació de PDI, PAS i estudiantat, amb l’objectiu de treballar col·laborativament en un projecte que implica tots els col·lectius i permet oferir un millor servei a l'estudiantat amb discapacitat i necessitats educatives específiques (dislèxia, TDAH, etc.)
Vols participar en millorar els serveis d'inclusió de la UPC?

En el marc del Pla d'inclusió, la UPC s'ha proposat millorar els serveis d’inclusió que ofereix al seu estudiantat (d'acord amb la Línia 2.5 del Pla d'actuacions de la UPC).

Per això, s'inicia un projecte amb metodologia col·laborativa de disseny de serveis amb acompanyament professional, durant el primer trimestre de l'any 2019.

El projecte consta de 6 sessions distribuïdes en els mesos de gener, febrer i març de 5:30 hores de durada cada una.

Dia i mesDia setmana
16 de gener 2019 Dimecres
23 de gener 2019 Dimecres
5 de febrer 2019

Dimarts

20 de febrer 2019

6 de març 2019

20 de març 2019

Dimecres

En principi, el lloc de les sessions serà Barcelona, però es podran canviar algunes sessions per facilitar la participació.

El projecte tindrà un reconeixement diferent per a cada col·lectiu:

Col·lectiuReconeixement
Personal Docent i Investigador Activitat formativa (ICE)
Personal d’Administració i Serveis Programa de Desenvolupament Professional (PDP) - modalitat innovació en la gestió
Estudiantat 1 crèdit ECTS

És un projecte de caràcter innovador per la metodologia aplicada en aquesta temàtica en l’Administració Pública. Per això, a posteriori es disposarà de recursos per al PDI participant  que vulgui presentar-ne els resultats a conferències a nivell català, estatal i internacional sobre innovació docent i altres àmbits relacionats

Es busquen 21 participants (de diferents col·lectius).

Si us sembla interessant, trobareu més informació i la forma d'inscriure-us a la plataforma IMPULSA: