Notícies del lloc

23/02/2023

La jornada, que es celebrarà el 25 de març, té com a eix temàtic la impressió 3D i està dirigida a l'estudiantat universitari i de centres educatius de secundària d'àmbit estatal.

16/02/2023

¿Debemos temer la venganza de la momia?, a càrrec del professor Javier Giménez, és la nova sessió del cicle que permet conèixer la ciència i tecnologia darrera les pel·lícules.

13/02/2023

Descobreix al nou apartat "Viu el Campus!" de la web activitats d'aprenentatge d'idiomes, esportives, artístiques, lúdiques, i molt més, adreçades a la comunitat del Campus Diagonal-Besòs. També s'han realitzat millores a les instal·lacions del Campus vinculades a la vida universitària.

13/02/2023

El responsable de la cartera de Recerca i Universitats ha valorat positivament el treball de recerca del Campus en una visita on ha conegut el nou Laboratori d'Hidrogen i ha conegut també el treball de les associacions de l'EEBE.