Aula Lliure obre les inscripcions a les classes de repàs del 1r quadrimestre

12/09/2023

L'associació ofereix de forma gratuïta per a l'estudiantat de 1r classes de repàs de les matèries bàsiques. Les inscripcions estan obertes fins a al 19 de setembre i les places són limitades.

Aula Lliure és l'associació de l'Escola d'Enginyeria de Barcelona Est (EEBE) encarregada dels cursos introductoris i de les classes de mentoria per a l'estudiantat de 1r de grau. I ja ha obert el termini d'inscripció per participar al QT, les classes de repàs a les que el nou estudiantat de grau es pot acollir per fer repàs de les matèries bàsiques de la carrera.

Les inscripcions, que estan obertes fins al 19 de setembre i les places són limitades, es poden realitzar a través d'aquest formulari.

Les assignatures que s'ofereixen en el quadrimestre de tardor són:

• Càlcul (CAL).

• Física 1: Fonaments de Mecànica (F1FM).

• Química (Q).

• Química (QQ).

• Informàtica (I)

• Física 2: Fonaments d'Electromagnetisme (F2FE

• Ciència i Tecnologia de Materials (CTM)

L'alumnat es pot apuntar a aquelles matèries per a les que consideri que necessita reforç, fins a un màxim de 4 grups d'assignatures. Per veure els horaris i grups podeu entrar al perfil d'Instagram d'Aula Lliure.