Es convoca la 3a edició dels Premis d'Economia Circular

Poden participar-hi els TFG i TFM defensats a la Universitat Politècnica de Catalunya durant els cursos 2020-2021 i 2021-2022 que tractin sobre temes relacionats amb economia circular.
Es convoca la 3a edició dels Premis d'Economia Circular

En el marc del HUB Recircula UPC-AMB es convoca la 3a edició dels Premis adreçats als treballs de fi de grau (TFG) i els treballs de fi de màster (TFM) realitzats a la Universitat Politècnica de Catalunya i relacionats amb l'Economia Circular.

gestiosostenible_logotip_hub-recircula-upcamb.pngEl Hub Recircula UPC-AMB, en tant que té entre les seves missions formar professionals i generar coneixement amb i per a la societat en l'àmbit de l'economia circular, vol amb aquests Premis impulsar i reconèixer les aptituds adquirides per l'estudiantat de la nostra Universitat de forma transversal i interdisciplinària en aquesta vessant de la sostenibilitat.

Poden presentar-se als Premis els TFG o TFM defensats a la Univeristat Politècnica de Catalunya els cursos 2020-2021 i 2021-2022, que constin avaluats a PRISMA entre l’1-11-2020 i el 19-10-22, ambdós inclosos. Els treballs hauran de ser originals i qualificats amb una nota igual o superior a 8.

El termini per presentar-se a la convocatòria és entre el 22 de setembre de 2022 i el 19 d’octubre de 2022 (ambdós inclosos). També poden optar als Premis els treballs del curs 2021-2022 presentats a l'anterior convocatòria d’aquests premis i que no van resultar guanyadors, i que compleixin amb la resta de requisits.

S’atorgaran quatre premis (imports bruts, sotmesos a retenció segons llei vigent):

• Premi al millor TFG d’economia circular: dotació de 1.000 €

• Accèssit al millor TFG d’economia circular: dotació de 500€

• Premi al millor TFM d’economia circular: dotació de 1.000 €

• Accèssit al millor TFM d’economia circular: dotació de 500€

Per participar-hi caldrà presentar la documentació sol·licitada i emplenar el formulari que es poden trobar a les bases de la convocatòria.