Es convoquen per al curs 24-25 les beques per allotjar-se a la residència Xior Diagonal-Besòs

La residència, ubicada al Campus Diagonal-Besòs, convoca dues modalitats de beques per aquells estudiants de la UPC, especialment amb rendes baixes, que s'allotgin a les seves habitacions durant el proper curs 24-25.

La residència Xior del Campus Diagonal-Besòs i l'Escola d'Enginyeria de Barcelona Est (EEBE) han convocat dos programes de beques per al curs 2024-2025 destinades a estudiants de la Universitat Politècnica de Catalunya(grau, màster i doctorat -a excepció d'estudiantat de mobilitat). S'adrecen a aquelles persones amb rendes familiars baixes i que necessitin allotjar-se durant el proper curs fora del domicili familiar, de manera que queda coberta una part del cost de la seva plaça en una de les habitacions de la residència.

La convocatòria contempla les següents modalitats:

-Beques Xior: Hi ha disponibles 14 places d'aquesta modalitat i suposa una bonificació del 15% del cost de l'habitació. Tindran preferència les persones que s'allotgin per primera vegada a la Residència i/o a les que ho facin en habitacions més econòmiques. Es valorarà també la distància de la residència habitual al Campus, l'expedient acadèmic i circumstàncies específiques. Cal recordar que per poder optar a la beca cal fer sol·licitud de plaça a la residència.
Per aquesta modalitat la sol·licitud es pot realitzar fins al 24 de juliol.

-Beques Solidàries Xior
: per aquesta modalitat hi ha disponibles 6 places, i donen dret a una bonificació del 40% del cost de l'habitació. A més dels requeriments de les Beques Xior, hi ha uns requeriments específics, com ara que es faci una entrevista personal; adquirir el compromís per part de la persona becada de comprometre's al menys 3 hores a la setmana a algun projecte vinculat a l'EEBE o a l'entorn del territori, o estar matriculat per segon any com a mínim a l'EEBE o ser estudiant de màster, entre d'altres. Per optar a aquesta modalitat, cal fer sol·licitud de plaça a la residènciacal demanar explícitament la Beca Solidària Besòs al formulari de sol·licitud.

Per aquesta modalitat la sol·licitud es pot realitzar fins al 30 de juny.

Les sol·licituds s'hauran de fer adjuntant la documentació requerida, a través d'un tiquet al DEMANA EEBE (seleccionar a 'Temes d'ajut': Beques residència).

Consulta aquí tota la informació dels requeriments per cada modalitat de la beca i com fer la sol·licitud.