La Festa de Benvinguda del Campus Diagonal-Besòs arriba carregada d'activitats

Es celebra als jardins de Can Llima i els espais al seu voltant, dimecres 4 d'octubre, de les 11.30 h a les 15 h, oberta a tota la comunitat universitària i per a tots els veïns i veïnes del barri.
La Festa de Benvinguda del Campus Diagonal-Besòs arriba carregada d'activitats

Ja la tenim aquí! Dimecres 4 d'octubre es celebra la Festa de Benvinguda 2023. Una festa que té com a objectiu compartir l'inici del nou curs amb la comunitat universitària del Campus i amb els veïns i veïnes del seu entorn, i com a reconeixement de les institucions que han fet possible tenir aquest Campus universitari a l'entorn del Besòs.

La Festa tindrà lloc als jardins de Can Llima, i als espais del voltant. Sota la passarel·la entre els edifici A i C hi haurà la fira d'entitats, on es podrà conèixer les activitats que realitzen les associacions de l'Escola i altres entitats del barri i la ciutat.

Les autoritats inauguraran de forma oficial la Festa a les 12.50h, amb Adriana Farran, directora de l'Escola d'Enginyeria de Barcelona Est (EEBE); Filo Cañete, alcaldessa de l’Ajuntament de Sant Adrià de Besòs; Silvia López, consellera del Districte de Sant Martí de l’Ajuntament de Barcelona; i el vicerector Joan Gispets, en representació del rector de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC).

També es farà l'homenatge al PAS i PDI jubilat des del curs 2022-2023, a càrrec de la directora Adriana Farran, i el cap de la UTG del Campus Diagonal-Besòs, Alfred Gil. I també es farà reconeixement a la tasca realitzada per Martinet Solidari, a càrrec de Josep Escolano, gerent de la Fundació b_TEC.

L'associació Setmana Cultural també ha preparat tot un seguit d'activitats amb motiu de la Festa de Benvinguda:

• Festa4EEBER: festa universitària èpica a la Sala APOLO el 4 d'octubre. L'entrada costa 8€ amb una consumició inclosa.
  • Activitats de coneixença: Per a tothom, però especial per aquelles persones que han arribat noves a la Universitat. Es tracta d'una gimcana, dissenyada per trencar el gel i connectar amb altres companys. Es realitzar de 18 h 20.30 h, a l'Àgora EEBE. El preu és de 5€ la inscripció.
  • Torneig de futbol: tindrà lloc el dimarts 3 d'octubre, a les 16.30 h, al camp de futbol al cantó de la residència Xior, i només cal inscriure's formant un equip, per 15€. Els guanyadors rebran un premi especial.
  • Torneig de futbolí: tindrà lloc a partir de les 15 h i cal fer inscripció per equip, que té un cost de 2€. Els guanyadors rebran premis especials.

Durant els dies 28, 29 de setembre i 2 d'octubre, els membres de l'associació estaran al vestíbul de l'EEBE per vendre entrades i fer inscripcions per a les activitats.

Juntament amb Setmana Cultura, la Fundació b_TEC organitza un torneig de voleibol. Es farà a partir de les 11.30 h, a la pista que s'instal·larà a la parcel·la J, al cantó de l'espai dels tendals. Cal fer inscripció prèvia per equips, de màxim 4 membres (amb mínim d'1 noia per equip), a través d'aquest enllaç. A més, hi haurà una exhibició de vòlei platja a les 13.15 h.

A la zona dels tendals tindran lloc el 2n Torneig de Tennis Taula (que té oberta les inscripcions fins al divendres 29 de setembre).

Una altra de les activitats programades és una tast de cafè d'especialitat de torrador de comerç just de l'entorn, al tendal de la fira de BROOKLYN CAFE & TORREFACTION. Hi haurà una primera sessió a les 12.10 h i una segona a les 12.30 h.

Mbande y Álbert Casanova acompanyaran la festa amb la seva música en directe d'estil afro soul , de les 13.30 h a les 15 h; hi haurà un espai 0-3, per aquelles persones que vinguin amb els seus infants; i no pot faltar com cada any la fideuada, gratuïta, a partir de les 13.30 h, tot i que recorda que cal portar el got!