S'obre la convocatòria de mobilitat nacional SICUE 22-23

13/01/2022

Adreçada a estudiantat de grau, permet fer mobilitat a una de les universitats espanyoles inscrites al programa.

Si vols participar en el programa de mobilitat nacional SICUE per estudiar l'any vinent en una de les universitats de la resta de espanyoles ja pots presentar la teva sol·licitud a través de la seu electrònica de la Universitat Politècnica de Catalunya fins al 25 de febrer.

SICUE permet l'intercanvi entre més de 75 universitats, públiques i privades. Per participar-hi cal ser estudiantat de grau, i com a norma general cal haver superat un mínim de 45 crèdits i estar matriculat de al menys 30 crèdits més. La durada de l'intercanvi serà com a mínim de mig curs i màxim un curs sencer.

Consulta el calendari complet i la informació necessària per a sol·licitar una plaça a l'apartat de mobilitat del web de l'EEBE.