S'obre la convocatòria de mobilitat nacional SICUE 22-23

Adreçada a estudiantat de grau, permet fer mobilitat a una de les universitats espanyoles inscrites al programa.
S'obre la convocatòria de mobilitat nacional SICUE 22-23

Si vols participar en el programa de mobilitat nacional SICUE per estudiar l'any vinent en una de les universitats de la resta de espanyoles ja pots presentar la teva sol·licitud a través de la seu electrònica de la Universitat Politècnica de Catalunya fins al 25 de febrer.

SICUE permet l'intercanvi entre més de 75 universitats, públiques i privades. Per participar-hi cal ser estudiantat de grau, i com a norma general cal haver superat un mínim de 45 crèdits i estar matriculat de al menys 30 crèdits més. La durada de l'intercanvi serà com a mínim de mig curs i màxim un curs sencer.

Consulta el calendari complet i la informació necessària per a sol·licitar una plaça a l'apartat de mobilitat del web de l'EEBE.