S'obre la convocatòria de mobilitat nacional SICUE 24-25

Es pot presentar la sol·licitud a través de la seu electrònica de la Universitat Politècnica de Catalunya del 19 de febrer al 4 de març de 2024.
S'obre la convocatòria de mobilitat nacional SICUE 24-25

El programa de mobilitat nacional SICUE obre la convocatòria per estudiar al curs 2024-2025 a una de les universitats d'Espanya. Per participar al programa cal presentar sol·licitud a través de la seu electrònica de la Universitat Politècnica de Catalunya. Es poden demanar fins a 5 places i el tràmit estarà obert del 19 de febrer fins al 4 de març de 2024.

SICUE permet l'intercanvi entre més de 75 universitats, públiques i privades. Per participar-hi cal ser estudiantat de grau, i com a norma general cal haver superat un mínim de 45 crèdits i estar matriculat de al menys 30 crèdits més. La durada de l'intercanvi serà com a mínim de mig curs i màxim un curs sencer.

Consulta el calendari complet i la informació necessària per a sol·licitar una plaça a l'apartat de mobilitat del web de l'EEBE.