S'obren les inscripcions a l'acte de graduació de la promoció 2023-2024 de l'EEBE

14/05/2024

La data límit per a la inscripció (improrrogable) és el 31 de maig. Els estudiants de les promocions de grau poden optar també a un premi extraordinari, patrocinat per ENGINYERS BCN.

Ja es poden fer les inscripcions per a participar a l'acte de graduació de la promoció 2023-2024 per als estudiants de grau i màster de l'Escola d'Enginyeria de Barcelona Est (EEBE).

El termini està obert fins al 31 de maig, i és improrrogable (no s'acceptarà cap inscripció fora de termini)

Poden inscriure's els següents estudiants:

GRAU

• Aquelles persones que es titulin aquest 2023-2024
  • Estudiantat matriculat per primera vegada al curs 2020-2021, encara que no hagin finalitzat els seus estudis.

MÀSTER

• Aquelles persones que es titulin aquest 2023-2024
  • Estudiantat matriculat per primera vegada al curs 2022-2023, encara que no hagin acabat els seus estudis.

Només es pot assistir a un sol acte de graduació, així que els estudiants que s'inscriguin ara sense haver acabat no podran participar-hi de nou un cop finalitzats els estudis.

Premis extraordinaris

D'altra banda, els estudiants dels 7 graus de l'EEBE podran optar a participar als Premi Empresa de l'EEBE, uns premis extraordinaris patrocinats per ENGINYERS BCN, on es vol guardonar a estudiants destacats de cadascú dels graus.

Per a optar-hi caldrà sol·licitar-ho a l'emplenar el formulari d’inscripció a l’acte de graduació de la promoció 2023-2024, durant el termini que estigui oberta dita inscripció, i complimentar les preguntes específiques corresponents.

En l'acte de graduació també es lliurarà el Premi "Viu la UPC", que UPC Alumni atorga a l'estudiantat amb gran implicació a la vida del campus, premiat amb 300€ en metàl·lic.