Notícies del lloc

18/03/2024

Espai Emprèn EEBE porta el 3 d'abril l'experiència de dos Alumni UPC, fundadors de l'empresa Wecaria, una oportunitat per escoltar de primera mà les experiències inspiradores d'emprenedors.

04/03/2024

L'EEBE acull el 13 d'abril el 3D Day EEBE, una jornada de referència en el món de la fabricació additiva amb participació de centres educatius de secundària, batxillerats i cicles formatius, així com d'estudiantat universitari.

04/03/2024

De l'11 al 15 de març gaudeix de les activitats lúdiques i culturals que t'organitza l'associació Setmana Cultural. Concerts, gimcanes, tornejos esportius...no t'ho perdis!

01/03/2024

Divendres 8 de març diverses associacions d'estudiants de l'EEBE organitzaran activitats, que se sumaran l'acte institucional de l'Escola.