Accés a les titulacions de grau per Canvi d'estudis, centre o universitat (no presencial)

Com:

Documentació:

• Havent cursat estudis espanyols:
    • Certificació Acadèmica Oficial (en el cas d'estudiantat de la UPC es pot substituir per un expedient extret de l'e-secretaria)
    • Pla d'estudis del centre d'origen segellat (només estudiantat de fora de la UPC)
    • Programa de les assignatures aprovades segellats pel centre d'origen (només estudiantat de fora de la UPC)
  • Havent cursat estudis a l'estranger:

Terminis:

(*) Aquestes dates són orientatives i no seran definitives fins a la publicació del Calendari Acadèmic oficial de la UPC pel curs 2020-21.

Les vies d'accés a les titulacions de grau per canvi d'estudis, centre o universitat són:

Canvi d'universitat i/o estudis universitaris oficials espanyols

• Requisits:
    • Reconeixement d'un mínim de 30 ECTS en els estudis als quals es vol accedir, corresponents a assignatures obligatòries. En cap cas no es reconeix el Treball Final de Grau.
    • No estar afectat per les normes de permanència als estudis d'origen, si aquests s'han cursat a la UPC. En cap cas, s'ha d'obtenir plaça pel procés de preinscripció.

Convalidació d'estudis parcials fets a l'estranger

• Requisits:
    • Que es puguin convalidar un mínim de 30 ECTS corresponents a assignatures obligatòries de la titulació de l'EEBE a la qual es vol accedir (el TFG no pot ésser convalidat). Aquests estudiants no poden fer la preinscripció.
  • Qui pot accedir:
    • Estudiantat que ha finalitzat els estudis universitaris a l'estranger poden demanar l'homologació del títol al ministeri competent en matèria d'estudis universitaris, o poden demanar convalidacions parcials directament a l'EEBE, però mai de manera simultània.
    • Estudiantat que hagi sol·licitat l’homologació del títol i aquesta hagi estat denegada.
L'estudiantat amb estudis universitaris realitzats a l'estranger ha de sol·licitar prèviament la convalidació d'aquests estudis mitjançant l'Estudi previ de convalidacions.