Obertes les inscripcions a les activitats del 8è Fòrum EEBE

S'han programat activitats de networking, dinàmiques, presentacions de TFE i sessions informativas per treure el màxim profit a l'assistència d'empreses i entitats.
Obertes les inscripcions a les activitats del 8è Fòrum EEBE

S'apropa la data de celebració del Fòrum EEBE 2024 i ja s'han obert les inscripcions per a què els estudiants de l'Escola d'Enginyeria de Barcelona Est (EEBE) es puguin apuntar a les diferents activitats paral·leles que s'han programat.

Els dies 8 i 9 de maig es celebrà el 8è Fòrum EEBE, que comptarà amb la participació de prop de 50 empreses i entitats representatives dels diferents sectors industrials i tecnològics, amb les quals els estudiants podran interactuar en els estands que es situaran a l'entrada de l'EEBE i al vestíbul.

A més, s'organitzaran diverses accions paral·leles per treure el màxim profit de la jornada:

• Dinàmiques: les empreses participants desenvoluparan una activitat per oferir una trobada més directa amb els estudiants.
  • Networking: les empreses es presentaran, explicant el que fan en el seu dia a dia i els seus plans de pràctiques tant pels alumnes com pels graduats, mentre s'ofereix un aperitiu als participants.
  • Presentació de propostes de TFE: les empreses realitzaran xerrades informatives sobre els treballs de final d'estudis que ofereixen als alumnes. D'aquesta manera, els alumnes interessats podran conèixer les empreses, el tipus de perfils que busquen i els treballs de fi d'estudis que ofereixen.

Per a participar en aquestes activitats cal fer inscripció prèvia, les places són limitades.

També estan previstes xerrades informatives, com ara la de pràctiques en empresa, que impartirà la sotsdirectora d'Empresa de l'EEBE, Vega Pérez; o una taula rodona organitzada per Enginyers BCN, que comptarà amb la participació d'agents de l'empresa, la universitat i estudiants.