Notícies del lloc
  • El treball de final de màster de Nerea García ha estat guanyador de la categoria de millor TFM en Enginyeria de Materials

• La consellera de Recerca i Universitats ha pogut veure els laboratoris i conèixer la recerca que realitzen alguns grups del Campus, així com els projectes de les associacions de l'EEBE.

• L’AFEV, a entitat sense ànim de lucre, busca estudiantat d'Enginyeria Mecànica per fer acompanyament acadèmic, social i personal a estudiants de 1r curs dins el projecte UniMentors del Programa Prometeus.

• L'estudiant de doctorat del BBT Nerea García de Albéniz és finalista del premi SocieMat per al millor TFM en Ciència dels Materials, en l'edició de 2021, amb el seu TFM sobre "Laser-assisted surface modification of zirconia-based materials to enhance osteoblast response for dental applications".

• Dilluns 25 d'octubre, amb la publicació provisional del Cens s'inicia el procés d'elecció parcial de Junta d'Escola per cobrir vacants.

• Els equips, que es poden inscriure fins al 24 de novembre (nou termini), tenen com a repte d'aquesta edició la cerca solucions d'economia circular per fer que el sistema alimentari local i global sigui més sostenible.

• Graduada en Enginyeria Electrònica Industria i Automàtica, Isabel García ha aconseguit el Premi DonaTIC revelació a la gala d'entrega d'aquests premis que valoren l'aportació de les dones en l'àmbit de les noves tecnologies.

• Durant la Festa de Benvinguda celebrada aquest dimecres es va presentar el disseny de l'estudiant Jordi Ponsetí, guanyador del concurs celebrat el passat mes de juny.

• En el marc dels Energy Days, activitats potenciades per la UE a l’entorn de l’energia, el proper 20 d'octubre es realitzarà una jornada on es tractarà de quines són claus per augmentar l’impacte a la societat de la recerca a Catalunya

• La UPC ofereix a l'estudiantat la possibilitat de participar en diversos programes de voluntariat social de suport a la infància i l'adolescència.