Notícies del lloc

13/02/2023

Descobreix al nou apartat "Viu el Campus!" de la web activitats d'aprenentatge d'idiomes, esportives, artístiques, lúdiques, i molt més, adreçades a la comunitat del Campus Diagonal-Besòs. També s'han realitzat millores a les instal·lacions del Campus vinculades a la vida universitària.

13/02/2023

El responsable de la cartera de Recerca i Universitats ha valorat positivament el treball de recerca del Campus en una visita on ha conegut el nou Laboratori d'Hidrogen i ha conegut també el treball de les associacions de l'EEBE.

07/02/2023

Alexandra Roa Torres i Pol Llorach Naharo, ambdós titulats amb el màster universitari Enginyeria Química de l’EEBE, han estat premiats a la categoria de Treball Final de Màster als Premis UPC d’Economia Circular, promoguts pel Hub Recircula UPC-AMB.

13/01/2023

El 15 de febrer l'Escola organitza una jornada de portes obertes virtual per conèixer els estudis de grau que s'hi imparteixen. Les inscripcions ja estan obertes.