Notícies del lloc

12/05/2021

El Parc del Fòrum acull el 19 de maig una nova edició d'aquest projecte adreçat a fomentar les vocacions científiques entre l'alumnat de 4t d'ESO i batxillerat. Cada grup participant realitzarà tres de les activitats proposades, totes elles de l'àmbit de les STEAM.

05/05/2021

Es posa en marxa una pista esportiva als terrenys situats al cantó de la Residència Xior. Podrà ser utilitzada per la comunitat del Campus i entitats i centres educatius dels voltants, enriquint així la convivència i fer més agradable la vida al Campus.

03/05/2021

Nou seminari el 7 de maig dins la programació 'Dones Atòmiques' programada per l'Institut de Tècniques Energètiques. En aquesta ocasió a càrrec de Mercè Ginjaume.

29/04/2021

Més de 1.000 estudiants d'ESO participen en el laboratori gegant organitzat per l'EEBE i Barcelona Serveis Municipals a l'Estadi Olímpic Lluís Companys.